Manihi Sushi

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Japonesa, Sushi, Opções vegetarianas
$$$$ Intervalo de preços por pessoa BRL 100-BRL 300
Manihi Sushi no mapa
© OpenStreetMaps contributors
Rua Apinajés, 1359, 01258-001
São Paulo, Brasil
Estação Vila Madalena
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Os clientes do Manihi Sushi podem provar diferentes itens de frutos do mar
Manihi Sushi oferece uma escolha de pratos de frutos do mar
Sente em uma das mesas no Manihi Sushi
O interior do Manihi Sushi
No Manihi Sushi, você pode tentar sushi
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Quando visitar Museum of Radio, Television and New Media, vá até este restaurante. Descubra novos pratos do menu com cozinha Japonesa no conforto drestaurante Manihi Sushi. Temaki bom, perdiz ótimo e carpaccio fascinante são os pratos mais gostosos. Sempre dá pra experimentar sobremesa com uma crosta daçúcar queimado por um maçarico saborosa - uma oferta especial desse lugar. Como a maioria dos críticos declaram, cordial é realmente bom. Visite esse ponto para ótimo cortado.

A maioria dos usuários alega que os funcionários são hospitaleiros. O serviço neste restaurante pode ser considerado profissional. As pessoas conseguem sentir a atmosfera encantadora assim que entram aqui. A classificação deste restaurante no Google é 4.4.

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Avaliações de Manihi Sushi

Opiniões de visitantes sobre Manihi Sushi

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Serviço Temporariamente Indisponível Tente outra vez mais tarde.
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Amanda Lima Solicitar a remoção de conteúdo
Comida fresca e saborosa...mas pelo valor poderiam trazer mais opções, senti que ficamos certo tempo aguardando entre um prato e outro, isso porque optamos pelo rodízio, mas a gentileza dos funcionários é excelente. Price per person: R$180–200 Food: 4 Service: 5 Atmosphere: 5
M
2 meses atrás
Agradecemos muito pelo seu feedback, Amanda! Ficamos felizes que tenha apreciado a comida e o atendimento dos nossos funcionários. Lamentamos que o tempo de espera entre os pratos tenha afetado a sua experiência, e vamos considerar isso …Agradecemos muito pelo seu feedback, Amanda! Ficamos felizes que tenha apreciado a comida e o atendimento dos nossos funcionários. Lamentamos que o tempo de espera entre os pratos tenha afetado a sua experiência, e vamos considerar isso para melhorar a agilidade no nosso serviço. Em relação às opções, sempre buscamos oferecer uma variedade, mas estamos atentos ao seu comentário e trabalhando para aprimorar o nosso cardápio. Esperamos recebê-la novamente em breve!More
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A
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Esperava muito mais. Atendimento demorado, pouca variedade, precisamos ficar pedindo pois nao traziam os pedidos, nem mesmo repetição. Após o primeiro combinado (com pouca variedade) o garçom nao apresentou nenhum opção para degustarmos (isso que o rodízio premium deveria ser rico em opcoes).
Luciana Garbin Solicitar a remoção de conteúdo
LUNCH AT MANIHI SUSHI = COLLECTIVE DIARRHEA Last Sunday, 11/19, I went with my parents to have lunch at Manihi Sushi Perdizes. I have been a customer of the restaurant for many years and chose it precisely because I didn't want to risk taking two elderly people to eat somewhere with no quality. I could never have imagined how wrong I was. We ordered a carvery for the three of us and it would have been a happy family lunch if a few hours later the three of us hadn't gotten so sick. The first to start with severe diarrhea was my mother, then my father and then me. We spent several very bad hours, with severe abdominal pain, and the only reason we didn't have to go to the hospital was because a doctor we knew helped us with online consultations and gave us some guidance over the phone about what to do. Because of the tragic lunch at Manihi , we missed a family celebration on Sunday night and at the beginning of the week we were still feeling the effects of food poisoning. I was very worried about my parents, who are elderly and cannot go through this type of situation. On Sunday night, I called Manihi telling him what was happening to us. I warned that the cause of the diarrhea could only have been the restaurant food because we had eaten breakfast in different places, we were fine until lunch and the only meal in common we had had was there. Manager Renan said he was sorry, wished him "getting better" and asked for my contact details to be passed on to the nutritionist who works at the restaurant. The nutritionist texted me on Monday asking what we had eaten and what symptoms we had had. I explained everything to her again, and she promised to check if there had been any procedural errors and get in touch. He also thanked us for "trusting" Manihi. On Thursday, still without any response, I looked for the nutritionist, who wrote to me that she had checked the entire process and had not found any abnormalities. "So how do you explain three people at the same time feeling sick after having lunch together at Manihi?", I asked. The answer, of course, did not come. Just as I didn't receive any contact from anyone at the restaurant itself. I was absolutely outraged and shocked by this disregard with which Manihi Sushi treats customers. It is absurd that we still have to expose our health in places that sell themselves as the best in the city, charge a lot for it (R$ 666 for three people) and after a collective diarrhea simply read that all quality standards were followed, putting customers’ words at risk. As if it were common for people to have diarrhea together out of nowhere after eating at a Japanese restaurant. It is more than urgent that Health Surveillance visits Manihi Sushi Perdizes and that the owner of the restaurant, who waiters say doesn't even live in Brazil, learn about what his kitchen is serving to customers, about complaints of contamination in the products and about the the way in which your employees respond to people who report problems. This is not how serious restaurants deal with this type of situation. More than regrettable, it is a crime against public health! Service: Dine in Meal type: Lunch Price per person: R$200+
Japonesa, Sushi, Opções vegetarianas
$$$$ Intervalo de preços por pessoa BRL 100-BRL 300
Manihi Sushi no mapa
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Rua Apinajés, 1359, 01258-001
São Paulo, Brasil
Estação Vila Madalena
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Estação Vila Madalena
Rua Apinajés, 1359, São Paulo, Brasil, 01258-001
Características especiais
Cartões de crédito aceitos Wi-fi Reserva Entrega Leve embora Estacionamento Acessível a cadeiras de rodas TV
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Pratos saborosos em São Paulo

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